BITWA O WSCHÓD VOL. 4 – BITWY TANECZNE 1 VS 1

BITWA O WSCHÓD VOL. 4 – BITWY TANECZNE 1 VS 1

Już 30 SIERPNIA zapraszamy serdecznie za CZWARTĄ edycje zawodów tanecznych BITWA O WSCHÓD, której jesteśmy organizatorem wraz z RZESZOWSKIM STOWARZYSZENIEM TAŃCA ULICZNEGO.

>>KLIKNIJ NA PLAKAT BY POZNAĆ SZCZEGÓŁY<<

Bitwa o Wschód to turniej tańca street dance, na który przyjeżdżają tancerze z Polski, Ukrainy, Słowacji i Białorusi. W poprzednich latach odbyło się już 5 imprez w ramach Europejskiego Stadionu Kultury (w 2015 i 2016 pod nazwą Battle of the South). Cieszyły się one ogromnym zainteresowaniem tancerzy, którzy walczyli w bitwach tanecznych w kategorii break dance, popping i hip hop oraz brali udział w pokazach formacji tanecznych.

 
Zawody Bitwa o Wschód mają na celu integrację środowiska tanecznego związanego z kulturą hip hop. Możliwość spotkania tancerzy z całej Polski daje ogromną inspirację każdemu startującemu w zawodach. Udział w zawodach jest bezpłatny i mogą w nich wziąć udział osoby w każdym wieku i reprezentujące różny poziom umiejętności. Daje to zwłaszcza tym początkującym ogromną mobilizację i inspirację do dalszych treningów. Poznanie znanych w środowisku tancerzy daje możliwość rozwoju każdemu tancerzowi obecnemu i uczestniczącemu w wydarzeniu.
 
MIEJSCE:
Przystań na Lato
ul. Szopena 35A Rzeszów
 
KATEGORIE:
– BREAKDANCE KIDS 1 VS 1 DO 9 LAT
– BREAKDANCE YOUNG 1 VS 1 10-15 LAT
– HIP HOP 1 VS 1
– POPPING 1 VS 1
 
NAGRODY:
Hip Hop 1 vs 1 / Popping 1 vs 1
1 miejsce – 750 zł + Statuetka + Dyplom
2 miejsce – 500 zł + Dyplom
3 miejsce – 300 zł + Dyplom
 
Breakdance Kids/Breakdance Young
1 miejsce – 300 zł + Statuetka + Dyplom
2 miejsce – 200 zł + Dyplom
3 miejsce – 100 zł + Dyplom
 
12:00 – 13:30 Warsztaty z Tempsem (pod Mostem Zamkowym)
 
13:00 Start rejestracji w kategoriach breakdance / wejście dla tancerzy i publiczności
 
14:00 – 16:00 Eliminacje w kategoriach: Breakdance do 9 lat i Breakdance od 10 do 15 lat
 
15:00 Start rejestracji w kategoriach: Hip hop i Popping
 
16:00 – 17:00 Finały w kategoriach: Breakdance do 9 lat i Breakdance od 10 do 15 lat / Pokaz sędziów
 
17:00 – 18:30 Eliminacje w kategorii Hip Hop i Popping
 
18:30 – 19:30 Przerwa techniczna / Jam taneczny
 
19:30 – 21:00 Bitwy 1 vs 1 w kategorii Hip Hop i Popping
 
21:00 – 22:00 Finały w kategorii Hip Hop i Popping / Pokaz sędziów
 
Każdy zawodnik tych kategorii dostanie medal za udział w zawodach
 
DJ’S:
DJ Tweetson Draganball- Polska
 
DJ Beshkee – Polska
 
MC:
MC Maślak
 
SĘDZIOWIE HIP HOP / POPPING
 
Piotr ,,Temps” Marciszewski- Polska
 
Ewulin – Polska
 
Bboy Arczek- Polska
 
SĘDZIOWIE BREAKDANCE
Bboy Arczek- Polska
 
Bboy Krowiasty
 
Bboy Wilczek – Polska
 
ZAPISY:
PRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
Istnieje możliwość zapisania się w dniu zawodów w REJESTRACJI
– nie ma opłaty startowej, wszystko jest FREE!
 
NOCLEG:
 
 
REGULAMIN DLA UCZESTNIKÓW ZAWODÓW TANECZNYCH BITWA O WSCHÓD
 
1. Wszystkie osoby obecne na terenie wydarzenia są zobowiązane zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób i przestrzegać niniejszego Regulaminu.
2. Nie mają prawa wstępu na teren wydarzenia:
a. osoby znajdujące się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków,
b. osoby wnoszące środki odurzające, substancje psychotropowe, wyroby pirotechniczne lub wybuchowe lub posiadające broń i inne niebezpieczne przedmioty,
c. osoby zachowujące się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzające zagrożenie dla bezpieczeństwa lub porządku publicznego.
3. Ocena przedmiotów niebezpiecznych należy do służb porządkowych.
4. Każda osoba stwarzająca zagrożenie i/lub zakłócająca spokój zostanie usunięta z terenu wydarzenia przez służby porządkowe i niezwłocznie przekazana policji.
5. Osoby poniżej 18 roku życia mogą brać udział w wydarzeniu tylko pod opieką rodzica lub opiekuna prawnego.
6. Uczestnicy wydarzenia są zobowiązani do przestrzegania następujących zasad w związku z sytuacją epidemiczną w Polsce (wytyczne MKiDN oraz GIS):
a. zachowanie odpowiedniego odstępu od innych osób (2 m na zewnątrz),
b. korzystanie z miejsc wyznaczonych przez Organizatora,
c. zasłanianie ust i nosa przy pomocy maseczek, chust itp.
d. korzystanie ze środków dezynfekcji zapewnionych przez Organizatora (uczestnicy wydarzenia mają obowiązek dezynfekcji dłoni przy wejściu na teren wydarzenia),
e. uczestnicy powinni przybyć na miejsce wydarzenia z odpowiednim wyprzedzeniem celem zebrania przez Organizatora danych osobowych i oświadczeń, o których mowa w niniejszym regulaminie przed wejściem na wydarzenie,
f. przy wejściu i wyjściu na teren wydarzenia ustawienia się w kolejce z zachowaniem dystansu 2 metrów,
g. dostosowanie się do poleceń obsługi, ochrony oraz Organizatora dotyczących bezpieczeństwa uczestników wydarzenia,
h. złożenie oświadczenia dot. stanu zdrowia.
7. Organizator na czas trwania wydarzenia zapewnia:
a. środki do dezynfekcji rąk dla uczestników wydarzenia,
b. miejsca siedzące lub stojące, w ograniczonej liczbie i w odpowiedniej odległości, umożliwiające bezpieczne uczestnictwo w wydarzeniu,
c. zabezpieczenie medyczne,
d. ochronę.
8. Organizator zastrzega sobie możliwość odmówienia udziału w wydarzeniu osobom, które nie przestrzegają zasad bezpieczeństwa wymienionych w punkcie 7.
9. Organizator zbiera od uczestników wydarzenia dane osobowe i kontaktowe celem kontaktu z uczestnikami wydarzenia po jego zakończeniu i ułatwienia służbom sanitarnym dochodzenie epidemiologiczne na wypadek wykrycia, że osoba zakażona brała udział w wydarzeniu/ imprezie. Organizator pozyskane dane przechowuje przez 2 tygodnie. Po tym okresie oświadczenia zdrowotne zostaną zniszczone.
10. Organizator jest uprawniony do utrwalania przebiegu wydarzenia przy pomocy urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk dla celów dokumentacji, promocji oraz reklamy wydarzenia, także w przyszłych latach.
11. Wejście na teren wydarzenia przez uczestnika stanowi jednoczesną zgodę na utrwalenie i rozpowszechnienie jego wizerunku przez Organizatora dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych i promocyjnych. Zgoda ta dotyczy zarówno utrwalania przebiegu wydarzenia w związku z zapewnieniem jej bezpieczeństwa, jak i utrwalania przez Organizatora lub podmioty z nim współpracujące w celach nie związanych bezpośrednio z zapewnieniem bezpieczeństwa wydarzenia (w szczególności w publikacjach prasowych, plakatach, materiałach reklamowych, promocyjnych
i informacyjnych, standach, katalogach, broszurach, płytach CD/DVD, materiałach reklamowych oraz we wszelkich formach mediów elektronicznych, Internetu). Organizator może korzystać z takiego utrwalenia lub jego fragmentu, w tym przedstawiającego wizerunek uczestnika, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, bez konieczności zapłaty wynagrodzenia za korzystanie z wizerunku, na wszelkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskich i prawach pokrewnych, w szczególności poprzez jego utrwalanie, zwielokrotnianie, obrót oraz rozpowszechnianie w każdej formie (licencja niewyłączna).
12. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia i obowiązuje do momentu oficjalnego zakończenia wydarzenia przez Organizatora.
13. Uczestnictwo w wydarzeniu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu, którego zapisów uczestnik zobowiązuje się przestrzegać.
14. Organizatorem wydarzenia jest Rzeszowskie Stowarzyszenie Tańca Ulicznego ul. Bałuckiego 5 24 35-230 Rzeszów, e-mail: tanieculiczny.rzeszow@gmail.com
 
 
ORGANIZATORZY:
 
 
 

Udostępnij ten wpis